Friday 15 December 2017

Forex trading strategier 2016 mock


Vad kan man förvänta sig i Forex för 2016 Vill du veta vilka aktuella handelspositioner våra bidragsgivare får en blick här. Enligt vår uppfattning stiger EURUSD nästa år. Vi förväntar oss en starkare återhämtning i EURUSD under första kvartalet 2016, vilket enligt vår uppfattning kommer att fortsätta efterföljande hike senare (i april) än den nuvarande marknadsöverenskommelsen (mars). Fed-penningpolitiken i takt kan dock vara högre under andra halvåret och vi tror att fyra räntehöjningar, som för närvarande antas av Fed-policymakers, är möjliga nästa år. Andra halvåret 2016 borde ge oss bättre tillväxtdata och mycket högre inflation i euroområdet. Detta kan utlösa diskussionen om att sluta ECB: s QE-program. Det är därför vi förväntar oss att EURUSD fortsätter sin ränta trots räntehöjningar i USA. Vår prognos för EURUSD 2016-slutet är 1,20. Brittisk folkomröstning om huruvida man ska stanna kvar i Europeiska unionen kommer att vara ett moln över GBP i det kommande året. Ett datum har inte fastställts för den brittiska folkomröstningen, eftersom Storbritanniens Premier David Cameron kämpar för att få tillräckliga reformer för att övertyga väljarna att stanna kvar i EU. Han släppte en aning om att Storbritannien kommer att hålla sin folkomröstning i 2016. Fristen är 2017 men det finns en växande förväntning om att det kommer att bli omröstning under andra halvåret nästa år före tyska och franska val 2017. Vi förväntar oss att GBP att återhämta sig något under de första månaderna 2016. Enligt vår åsikt har de finansiella marknaderna gått för långt för att driva BoE-räntehöjningarna längre fram i framtiden. Vi förväntar oss att BoE ska följa Fed i mitten av 2016, vilket är mycket mer hawkish prognos än marknaden konsensus. Vår prognos för GBPUSD-ökningen bygger på en förväntad förändring av marknadsförväntningarna för BoE-rörelser. Vår prognos för GBPUSD 2016 är 1,56. Vi förväntar oss att EURGBP stiger till 0,77. Vi förväntar oss något starkare yen under det kommande året. Efter en nyligen finjustering av BOJ-politiken förutser vi inte ytterligare lätta steg i Japan. BOJ har drivit tillbaka tidpunkten för att uppnå sitt 2 prismål ett par gånger sedan det lanserade det massiva stimulansprogramet 2013 på grund av svaga oljepriser. Centralbanken försökte ursprungligen nå målet i ungefär två år men det förväntar sig nu att målet kommer att uppnås under andra halvåret av 2016. Japans ekonomi dämpade lågkonjunkturen under det tredje kvartalet med den inledande uppskattningen av en minskning reviderad till en årlig expansion av 1,0. Detta tyder på att den japanska ekonomin är i bättre form än vad som ursprungligen trodde. Vi förväntar oss att Japan8217s tillväxt återhämtar sig, vilket bör stödja JPY. Vår prognos för USDJPY 2016 är 116,0. Enligt vår uppfattning är CHF den svagaste valutan bland de viktigaste valutorna 2016. Den schweiziska nationalbanken upprepade att CHF är starkt övervärderad och banken är redo att ingripa på valutamarknaden vid behov för att försvaga francen. SNB: s ordförande Thomas Jordan sa att SNB inte hade någon gräns för hur mycket det kunde öka sin balansräkning för att försvaga Switzerlands valuta. Han sa: 8220 Vi utesluter inte en annan skattesänkning.8221 SNB sade att skillnaden mellan ECB och SNB-räntorna är en viktig faktor för att francen blir mindre attraktiv, men banken måste balansera det genom att inte påföra en för stor belastning på sparare och investerare. Switzerlands exportrelaterade ekonomi har undvikit en förväntad recession i år men stagnerat under tredje kvartalet på grund av francsfallet. Enligt vår uppfattning kommer den schweiziska ekonomin inte att återhämta sig utan väsentlig avskrivning av dess valuta. En ytterligare prissänkning av SNB är inte vårt utgångsscenario, men även den nuvarande räntenivån gör CHF attraktiv finansieringsvaluta för bärahandel. Vår 2016-slut USDCHF prognos är 1.000. Vi förväntar oss att EURCHF stiger till 1,20. Råvaror: USDCAD, AUDUSD, NZDUSD Vi förväntar oss att oljepriser och andra råvarupriser kommer att återhämta sig under det kommande året, efter den förväntade ökningen av aktiviteten i den globala ekonomin. Detta bör stödja valutor starkt korrelerade med råvarupriserna: CAD, AUD, NZD. Vi förväntar oss inte ytterligare monetär lättnad av BOC, RBA och RBNZ. Dessutom är inflationen i dessa ekonomier relativt hög (jämfört med Storbritannien, euroområdet eller Japan) och en höjning av råvarupriserna kan leda till diskussionen om räntehöjningarna mycket tidigare än vad som för närvarande förväntas. Enligt vår bedömning kan kort USDCAD-handel vara den mest framgångsrika handeln år 2016. Vi förväntar oss att USDCAD sjunker till 1,24 i slutet av 2016. AUDUSD förväntas stiga till 0,83 och NZDUSD till 0,76. Vi förutser också en återhämtning i stilla kors: AUDNZD och AUDJPY. Tack för det stora året 2015 Vi önskar dig Gott nytt år Låt dina affärer vara mer lönsamma med oss ​​Vår forskning baseras på information som erhållits från eller bygger på offentliga informationskällor. Vi anser dem vara pålitliga men vi tar inget ansvar för deras fullständighet och noggrannhet. Alla analyser och åsikter som finns i våra rapporter är autonomernas oberoende bedömning vid skrivningstillfället. Meningarna är endast avsedda för information och är inte ett erbjudande eller en rekommendation att köpa eller sälja värdepapper. Genom att läsa vår forskning håller du helt med om att vi inte är ansvariga för eventuella beslut som du fattar angående information som lämnas i våra rapporter. Investering, handel och spekulation på alla finansiella marknader kan innebära stor risk för förlust. Vi rekommenderar starkt att du kontaktar en certifierad investeringsrådgivare och vi uppmuntrar dig att göra egen forskning innan du gör något investeringsbeslut. De 10 bästa Forexstrategierna Letar du efter den bästa Forex tradingstrategin Din sökning är över. Here8217s den bästa I8217ve som finns i över 10 år av handel, prövning och undersökning8230TOTALLY FREE FREE FOREX TRADING STRATEGIES När det gäller att välja strategier för handel, har du valet mellan att köpa en egen hyllning eller tråla på Internet för freebies. Problemet med gratis Forex trading strategier är att de vanligtvis är värda ungefär så mycket som du betalar för dem. De har testats, och det finns få tecken på deras tillförlitlighet. De strategier som omfattas här är däremot sådana som jag eller de framgångsrika näringsidkare som jag vet har använt konsekvent lönsamma mode8230 N. B. inte alla följande strategier är lika på alla marknader. Vissa fungerar bättre än andra, och varje enskild näringsidkare kommer att hitta några strategier som är mer lämpade för dem att handla än andra. 1: Bladerunner Trade Bladerunner är en utomordentligt bra EMA crossover-strategi. lämplig över alla tidsramar och valutapar. Det är en trendstrategi som försöker välja utbrott från en fortsättning och handla omprövningarna. 2: Daily Fibonacci Pivot Trade Fibonacci Pivot Trades kombinerar Fibonacci retracements och förlängningar med dagliga, veckovisa, månadsvisa och jämnt årliga pivot. Tyngdpunkten i diskussionen här handlar om att använda dessa kombinationer med dagliga svängningar endast, men tanken kan enkelt utökas till längre tidsramar med vilken kombination av svängningar som helst. 3: Bolly Band Bounce Trade Bolly Band Bounce Trade är perfekt på en varierande marknad. Många handlare använder det i kombination med bekräftande signaler, till stor effekt. Om Bollinger Bands vädjar till dig, är det här en värt att se. 4: Forex Dual Stochastic Trade Dual Stochastic Trade användare två stokastiker en långsam och en snabb i kombination för att välja områden där priset trender men översträckt på kort sikt retracement och om att få tillbaka till en fortsättning på trenden. 5: Forex Överlappande Fibonacci Handel Överlappande Fibonacci handlar är favoriterna av några handlare som jag har känt. Om de används på egen hand kan deras tillförlitlighet vara lite lägre än några av de andra strategierna, men om du använder dem i kombination med lämpliga bekräftande signaler kan de vara extremt korrekta. 6: London Hammer Trade Den extra volatilitet du får när London öppnar presenterar några unika möjligheter. London Hammer Trade är mitt försök att utnyttja dessa möjligheter. Särskilt effektiv under London-sessionen kan den användas när som helst när priset sannolikt kommer att gå kraftigt i en riktning och eventuellt vända från ett område av stödresistens lika starkt. 7: Bladerunner Reversal Som nämnts ovan är Bladerunner en trendföljande strategi. Bladerunner-omkastningen tar lika mycket resultat från situationer där trenden går tillbaka och priset börjar handla på andra sidan EMA8217s. 8: Pop n Stop Trade Om you8217ve någonsin försökt att jaga pris när det går bort till uppsidan, bara för att drabbas av den oundvikliga förlusten när den lika snabbt vänder sig, vill du ha popens hemlighet och sluta handla i din trader8217s arsenal . Det finns ett enkelt knep för att bestämma om priset ska fortsätta i avbrottets riktning, och du måste känna till det för att kunna dra nytta av dessa situationer. 9: Drop n Stop Trade Poppens vänstra sida och stoppa, den här strategin handlar om viljiga breakouts till nackdelen. 10: Handel Forex Fractal Forexfraktalen är inte bara en strategi utan ett begrepp av marknadens grundläggande principer som du verkligen behöver veta för att kunna förstå vad pris gör, varför det gör det och vem gör det rörligt. Det här är den typ av infor-info som tog mig år och tusentals dollar att lära mig. It8217s din här gratis. så utnyttja det Det finns också flera webbplatser på nätet som erbjuder gratis strategier. Problemet med de flesta av dessa webbplatser är, som nämnts ovan, att de bara ger en kort beskrivning av varje strategi, med lite verkligt bevis på att de fungerar. Följaktligen finns det behov av större forskning från din sida innan du använder någon av dessa strategier i din faktiska handel. När du väl valt en strategi från en av dessa källor behöver du naturligtvis noggrant tillbaka testet och vidarebefordra testet. De olika processerna för detta omfattas av Forex Strategy Testing. Det finns också flera kommersiella system att överväga. Eftersom dessa är mer omfattande än de enkla strategierna som presenteras ovan och därmed faller in i definitionen av Forex Trading System, behandlas de separat i följande avsnitt, säger Forex Trading Systems Trader G Shari Kära Erron, tack för att du talar om prestanda. När jag bara har börjat, kommer Prestationsavsnittet att uppdateras med tiden, även jag kommer att starta min gratis bok om Forex trading, som kommer att vara en pärla i naturen, inom en snar framtid. Även framtida videor som kommer att läggas ut på min YouTube-kanal kommer att innehålla live tradingvideor. Strategin arbetar med prisrörelser längs y-axeln. Det händer en viss sak när priset rör sig i båda riktningarna, och det här händer så många gånger som du kan se de gula fläckarna i resultatbilden, det spelar ingen roll väder man tar handlingen eller sitter åt sidan, det händer det har hänt tidigare och händer fortfarande, och dess överallt, ännu en gång har jag inspelningar av levande affärer som snart kommer att publiceras. Att sälja denna strategi var aldrig en plan, men jag har ett annat projekt, ett Trust Eye Hospital där jag kommer att tillhandahålla laseröversikt till allmänheten gratis. 80 av intäkterna som genereras av strategisalget går direkt till förvaltningsfonderna. En sak jag inte har är tid, så tålamod är dygd och prenumerera på min YouTube Trader G Shari för framtida uppdateringar. Också att veta om frisättningen av min GRATIS bok. Tack igen Du har verkligen mycket på din tallrik då jag önskar dig det bästa med dina strävanden Donald King säger Hej, Kan du rekommendera en strategi att handla med det som också kan automatiseras That8217s en otroligt bred fråga LOL Du måste verkligen definiera din behov och nuvarande omständigheter mycket mer innan jag kunde ge någon form av meningsfullt svar. När det gäller automatiseringsstrategier är I8217m inte längre mycket av en troende i detta, även om jag fortsätter att experimentera med olika utsikter. I många år har I8217ve försökt hitta en automatiserad strategi som kan lita på att utföra på längre sikt, men misslyckades. That8217s varför jag för närvarande är mer intresserad av idén om handel med valutasignaler: du får fortfarande fördelarna med att tjäna pengar när du sover8221 utan att behöva förlita dig på otänkbar automatiserad programvara. John Lewis säger Hej Erron, tack för den här stora listan, jag ville fråga dig: enligt din mening what8217s bättre, robot trading system eller manuella strategisystem som du lär dig av mentorer i Forex marknader Hej tack för komplimangen I min erfarenhet där är helt enkelt inget ersättare för ett manuellt system som skräddarsys för din unika situation. Nästan omöjligt att uppnå med automatiserad handel, åtminstone med hänsyn till de finjusterande aspekterna. Jag skulle vilja ha en strategi som fungerar i 15 min - 1 timmars tidsramar. Min Portfoilo är 100. Jag brukar handla runt London men det skulle vara trevligt att hitta en som fungerar för den asiatiska sessionen. I8217d föreslår BladerunnerBladerunner ReversalLondon Hammer-strategierna att börja med. Plentry för dig i de som tillämpas på de tider du vill handla. I8217m nya till forex trading jag behöver bara ett bra råd .. i8217m vid Pacific Time Vancouver B. C riskerar 250. I8217m en kort näringsidkare, eller jag kan gå länge så länge jag får en bra PIPS. Jag försökte mitt bästa att leta efter mönster och tecknar stöd och motstånd, men jag förlorar fortfarande pengar .. så jag ger mig nästan upp, men jag vill verkligen lära mig denna sak och förhoppningsvis tjäna pengar snart. Snälla hjälp..i8217m överväger också att gå till lektioner om jag måste. Du har uppenbarligen haven8217t tittat på startsidan här på denna sida, annars som en ny näringsidkare skulle du inte riskera riktiga pengar än. Titta på: Och läs sedan allt annat under menyn Start Here, till att börja med. Du måste förstå att du är i början av en lång väg, och framgång kommer inte snabbt, speciellt om du försöker springa innan du kan gå. Jag skulle också föreslå att om du vill spendera pengar, gör don8217t det för handel ännu men på utbildning, och för det kan du prova några av kurserna hos ForexMentor: hoppas det hjälper, var tålmodig Jag gillar de listade strategierna men jag gjorde inte8217t ser verkligen mycket i vägen för prisåtgärder eller använder nyheten som drivrutin för rörelse. I8217m är en stor troende i båda dessa handelsformer och skulle uppmuntra nya handlare att lära sig lite om dem. Jag håller helt med om, vilket om du har tid att läsa resten av webbplatsen bortom denna sida så kommer du snabbt se. Jag betonar alltid saker som fundament, tid på dagen, nuvarande marknadssentiment samt rå prisåtgärder. Att välja en handelsstrategi är att välja en ny bil: bilen kan antingen få dig från A till B eller det kan döda dig, beroende på hur du kör det. Hur du kör det beror i stor utsträckning på hur bra du uppmärksammar saker som nuvarande förhållanden, riskhantering etc. Om dina stratgier och kunskaper är effektiva gör du pengarna enkelt, gå vad du säljer här istället. Är du en forexhandlare verkligen Ja, jag am. Min sida är förklarande för dem som läser den. Min tidszon är GMT 5:30 och jag är intresserad av kort sikt intradaghandel. Jag är nybörjare, så jag vet inte någonting annat att skriva om. Jag har handlat på demokontot, och jag hittade valutahandel mycket intressant. Vilken typ av strategi skulle vara bäst för mig och skulle också undervisa mig mycket om marknaden. Din hjälp uppskattas verkligen. I8217d föreslår att du börjar med att få tillgång till medlemmarnas område i AuthenticFX, vilket också kommer att sätta dig på en e-postlista för en veckopost ur de stora inläggen från det förflutna. Alternativt kan du kolla på 10 Best Forex Trading Strategies-kursen: Du är klok att handla på demokonto i detta skede i din handel och det enda jag kan ge dig bort från det är att vara tålamod och på detta scenen, plocka upp allt du kan ha värde av pålitliga resurser. Tack för kontakten, och bäst med det Hej Erron Jag vill först och främst säga en bra plats för det andra jag har handlat ett tag nu men hittills har jag inte kunnat jämföra mina förluster till min vinst, det finns några råd du kan ge mig om hur jag kan förbättra mina övergripande Forex-färdigheter och utvärdera mina risker bättre innan jag går in i en handel. Hälsningar Tacksam, men otur Chester You8217ve gjort det rätta genom att gå med i e-postlistorna i samband med webbplatsen. Den enda andra sak jag föreslår i detta skede är att bekanta sig med de olika artiklarna runt webbplatsen och att vara tålmodig med dig själv i handeln. Det tar några år att bli konsekvent lönsam. Laszlo Rezmuves säger att jag ser att du hjälper någon här. Kanske kan du hjälpa mig med att jag har handlat 8 månader och jag tjänar ibland men jag förlorar mer. Kan du berätta för mig en arbetsstrategi, jag gör 5 mins handel .. Ärligt talat, jag vill inte tjäna stora pengar, bara försäkra mig om min försörjning. Tack för ditt svar. Alla dessa strategier har visat sig fungera för vissa människor minst, under de rätta förhållandena och enligt sin egen näringsidkars psykologiska profil men du kommer att behöva göra lite arbete på egen hand för att testa ut för att ta reda på vilken som fungerar bäst för dig. De arbetar alla på fem-minutersramen, något bättre än andra, men det är igen nödvändigt att du gör egen forskning. Har du någonsin använt en handelsrobot, där du kan programmera den för att komma in i affärer genom att spotta vissa indikatorer och dra ut samma branscher utifrån andra indikatorer eller piprörelser Hej Paul, kort svar är nej, jag är inte medveten om något sådant odjur och har inte använt någon. Jag läste om dem i en bok, som används av en FX-investerare i Sydafrika. Han håller pragrammed 8220robot8221 från att göra affärer under nyhetsutbrott och har funnit det ganska framgångsrikt. Jag tror att Rob Booker kan använda dem nu. Hur som helst, I8217m bokstavligen bara började och I8217ve läste mycket investeringsmaterial. Jag kämpar fortfarande med all termanologi, men det går långsamt. Jag räknar med det här är något du kan lära på ett litet tidsrum annars skulle alla göra det. Mina intressen ligger i Forex nu men började med handel med varor. I8217ve har handlat ett demokonto på plus500. I8217ve fann att it8217s är värdelös för backtestning, och de verkar ställa köpvärdet av en valuta nära tidigare stater av stöd och motstånd. Är det i allmänhet fallet med handelsplattformar eller Finns det några andra handelsplattformar som du kan rekommendera, har jag ingen erfarenhet från mäklaren du nämner. Och varje mäklareplattform kan förväntas vara lite annorlunda, du måste bara göra din due diligence. Jag rekommenderar inte någon särskild plattform dessa dagar, även om jag för närvarande använder IC Markets 038 Pepperstone och I8217m är nöjda med båda. I8217ve öppnade ett demokonto på IC Markets-plattformen. It8217s mycket bättre. Även om det verkar uppenbart för mig att it8217s är det8217s för den lite mer avancerade näringsidkaren, eller mer avancerad än jag så ska säga. Men I8217ll tycker om att lära sig medan man gör det. När du känner som om du har ett system som passar. Hur länge föreslår att du testar det på ett demokonto innan du går live En grov tumregel är ungefär tre månader. Du kan kolla in följande inlägg för några detaljer som kan vara till hjälp: var professionell här 99 av systemet fungerar inte alls eftersom ingen har en kristallkula till var priset ska göra. jag forskning i 5 år försöker så många system grrr någonstans jag gjorde mannen mitt eget system eller genomsnitt mig 100 pa dag men vissa dagar handlar inte för att marknaden ser självmord ut .. efter en mycket lång sökning hittade jag en korrelator eller ger mig pris action momentum att allt jag behöver då alla mina nivåer på plats sedan redo att gå på 5 minuter diagram ta ett ljus vinst på mycket storlek 1 och låt sedan springa på 0,05 mycket enkelt. god morgonfader I8217m bara på att gå in i forex nu, och jag behöver all hjälp jag kan få på att läsa tabeller och förståelse stilar. Pls hjälpa mig Gå med i AuthenticFX-postlistorna är det bästa rådet jag kan ge dig. Du får ovärderlig information som skickas till dig regelbundet, helt utan kostnad. Gå bara till webbplatsen och klicka på någon av bilderna runt kanterna för att skriva in dina uppgifter. Hej ärron, Fråga 8211 Bladerunner är helt enkelt MA korrekt Jag är ny i forex, någon gång konfigurerar jag mig själv. Förlåt. Kolla in de aktuella inläggen på Bladerunner (gör en sökning efter Bladerunner om det behövs) och you8217ll se att it8217s är lite mer än att handla med glidande medelvärde. Men ja, den trendindikator som vanligtvis används är 20 EMA eller mer föredraget, polaritetsindikatorn är en stor del av strategin. Introduktion till begreppen handelsstrategier och portföljoptimering En litteraturundersökning om olika EG-tekniker som används för handelsstrategier. Mycket värdefull artikel på en mycket rik blogg. Tack för dina ansträngningar. Strategierna är riktigt bra. Capital Street Fx säger tack för att du delar en sådan bra artikel. it8217s verkligen väldigt bra för mig att bli en framgångsrik näringsidkare. Forex Trading Tips för 2016 Zachary Storella är en oberoende investerare och näringsidkare som startade countingpips 2007 som en plats för insikt, idéer och information om globala marknader och valutahandel. Berätta historien bakom CountingPips. När och varför startade du din webbplats började jag räkna i slutet av 2007 som ett sätt att hålla mig på toppen av marknaderna och alla händelser i den makroekonomiska miljön. Jag hade handlat i nästan några år då och kände verkligen att jag hade utvecklat en passion för att veta vad som händer på marknaderna och för handel med marknaderna. Men att förlora handeln vid den tidpunkten stod mig psykologiskt. Jag hatade verkligen, och det som gjorde det värre var att jag hade svårt att ta reda på varför vissa affärer förlorade eller vad jag gjorde fel. Jag insåg att jag verkligen var tvungen att räkna ut det, jag var tvungen att få utbildning eller komma ut ur marknaderna. Så då bildade jag snabbt en plan att sättet att vinna (eller åtminstone jag hoppades) skulle vara riktigt engagerad i att känna till marknaderna, de makroekonomiska uppgifterna och den allmänna känslan kring vad som hände och varför. Så jag startade en webbplats och bloggade om Forex nyheter varje dag för att tvinga mig att hålla mig på marknaderna. På den tiden var jag en frilans webbdesigner, så att bygga webbplatsen var lätt arbete men bloggar var som helst en till fem gånger om dagen om marknaderna var riktigt hårt arbete och tvingar mig att göra det så småningom gav mig en bra grund för vad betydelse på marknaderna. Hur länge har du varit intresserad av Forex trading Jag har alltid varit mycket intresserad av att investera och marknaderna. Men förmodligen som de flesta, visste jag lite om ingenting om valutahandel eller att valutor faktiskt handlades för den delen. Jag läste The Wall Street Journal (WSJ) och The Financial Times konsekvent för globala nyheter och affärer och ibland skulle snubbla på artiklar om forex. Jag blev fascinerad lite för lite för att ta reda på vad det här handlade om. Jag minns tydligt en artikel i WSJ som fokuserade på japanska detaljhandlare som handlar yenen och hur volatiliteten och makroekonomin spelade en stor roll i den. I artikeln framhävdes också hur många som handlades efter att de kom hem från jobbet och att även husmor var handel med valutor. Det var allt väldigt konstigt att läsa om och ändå så fascinerande att jag var tvungen att ta reda på mer och började spela med ett gratis demokonto strax därefter. Dont Miss: Subprime Auto Loan Market handlar om att kollapsa 8211 Heres Hur man tjänar Vad är det största misstaget du har gjort under din tid i Forex trading Vad lärde du dig av det jag har gjort så många misstag och fortsätter att göra många misstag eftersom Marknaderna är alltid mycket osäkra och med oförutsägbara resultat. I efterhand ser allt så enkelt ut och uppenbart men tyvärr i realtid, så är det inte så. Nyckeln för mig är att försöka känna igen misstag tidigt och begränsa dem. Jag skulle argumentera mitt största misstag till min förbättring eftersom en näringsidkare inte hade kunnat dra avtryckaren på affärer som jag hade en bra känsla för men hade inte tillräckligt stark övertygelse att delta i. Jag lärde mig mycket av att titta på många affärer går och känner att jag saknat en chans till framgång där. Sannolikt skulle några av dessa affärer ha varit förlorare, men det motiverade mig att ompröva och förbättra min inställning. Jag rekonfigurerade hur jag utvärderade mina idéer och antog en djupare och mer formell metod att skriva ut en hypotes med många olika aspekter för att utvärdera varje idé. Nu har jag större förtroende att om jag har en hunch eller läser något som fascinerar mig, kan jag attackera den här tanken med en bättre och robustare process för att avgöra om det är värt en investering. Ur ditt perspektiv, vilka är de viktigaste reglerna för Forex trading jag skulle säga att kunskap, erfarenhet och risk utgör grunden för reglerna för valutahandel. Vet varför du handlar, vilken tidsram, vilket instrument, vad du är villig att riskera på handeln och, väldigt viktigt, veta vad som kommer att få dig ur handeln. Erfarenhet är den bästa läraren i mitt sinne för handel 8211 speciellt psykologiskt att hantera vinster och förluster. Fokusera på risk bör alltid vara i framkant av ditt sinne för varje handel eftersom även den största ideen i världen är inte värt mycket om marknaden redan har slog dig till den (sannolikt att eliminera din belöning och öka din risk). Vilka är de vanligaste felen du ser nybörjare valutahandlare gör Några av de mest skarpa fel som nya handlare gör använder för mycket hävstång, handlar för mycket, förväntar sig orealistiska vinster och hoppar från strategi till strategi. Vilka är dina favoritverktyg eller resurser för valutahandlare Några av mina favoritverktyg för att handla marknaderna är Metatrader 4 med anpassade indikatorer och expertrådgivare för forex och TradingView-kartläggning för forex och alla andra instrument. Min data - och statistikforskning görs på Pythons programmeringsspråk via bibliotek som pandor, matplotlib och havsbotten. Vad har du hittat är de mest tillförlitliga informationskällorna och insikten i Forexvärlden. Det finns många, många stora resurser på globala ekonomier, marknader och forex som du kan hitta online. Några som jag har läst i flera år är Kathy Lien och Boris Schlossberg av bkassetmanagement, Marc Chandler av marctomarket, John Hardy of SaxoBank och Brett Steenbarger från traderfeed. blogspot. Jag tycker vad som är bra för tillfället är att det finns så många stora resurser ute för att hjälpa de enskilda investerarna att stärka. Många inflytelserika, mångsidiga och övergripande ekonomiska sinnen har vanliga bloggar (från personer som Larry Summers och Ben Bernanke hela vägen till professionella quants), medan det finns många andra kvalitativa tjänster som Quandl (som ger stora dataset) och TradingView ( kartläggning) som gör det möjligt för investerare att få tillgång till information som aldrig tidigare. Upp Nästa: Hur kan du tjäna på samma trend som drog USA lager upp 1.262 i 80-talet och 90-taletForex-strategierna klassificeras Inskickad av Edward Revy den 28 januari 2007 - 07:02. Strategier för handel på valutamarknaden är svåra att hitta. Det är också inte så lätt att utveckla egen Forex trading strategi eftersom bra handelssystem är ofta födda efter år av dedikerade studier och aktiv handel. Trots att vår webbplats aldrig kommer att kunna beskriva den globala lösningen för Forex trading, hoppas vi att strategier som finns på våra webbsidor kommer att kasta ljus över Forex-strategins dolda ö och hjälpa handlare i sina Forex-undersökningar. Vi har klassificerat strategier i fyra huvudgrupper: Grundläggande strategier mdash täcker grunderna för strategibaserad handel. Enkla strategier mdash enkelt att använda, lätt att prova. Komplexa strategier mdash har många olika villkor och regler, använder ofta mer än tre-fyra indikatorer, behöver mer tid att bli van vid. Avancerade strategier mdash Dessa är strategier som har en stark logisk och teoretisk bas, överbelastas inte med indikatorer och utgör ofta en kärna för handelssystem som används och skapas av avancerade handlare baserat på deras individuella handelsvanor. Handlare är välkomna att lära sig och experimentera med dessa strategier och idéer och slutligen skapa egna arbetsfinansierade Forex trading system. Varför ett system fungerar, men en annan har inte varje handlare unik handelskänslighet: handelsvanor, vinstmål, tidsgränser, riskkomfortnivå etc. Det är därför att vissa handelsuppsättningar och regler som fungerar för en näringsidkare kanske inte är lämpliga för en annan näringsidkare, även trodde att båda strävar efter samma mål - vilket ger vinst.

No comments:

Post a Comment