Wednesday 27 December 2017

Bäst forex handels kopiator bluff


TradeCopier Review Website är nere. Företaget verkar vara ute av drift. Matthew Chiang, använd länken Kontakt US längst ner på sidan. TradeCopier är en högpresterande tjänst som gör att du kan kopiera dina Forex-affärer från ett Metatrader-konto (Master) till ett annat Metatrader-konto (Slave) via Internet. Det har en licensmodell som gör TradeCopier till inte bara den mest kraftfulla och pålitliga lösningen på marknaden utan också den mest prisvärda, även för små handlare som precis börjat sin verksamhet. Från och med v2.0 kan TradeCopier nu licensieras till så låg som 9,99 per månad. Välj bara antalet slaver du behöver och betala bara för det du använder. På mindre än 1 sekund efter att signalen har skickats av mästaren mottar alla slavarna signalen Itrsquos viktigt att märka att signaler endast lagras i vårt serversrsquo-transaktionsminne under en tidsperiod som är absolut nödvändig för att säkerställa replikationsprocessen bland alla slavar. Sekretess för dina Forex-affärer är absolut viktig för oss TradeCopierrsquos proprietary replication technology har utvecklats i 2 år för att leverera enastående prestanda, men också för att ge dig absolut kontroll över replikeringsprocessen. Du bestämmer vilka signaler som kopieras, vem mottar signalerna och hur dessa signaler ska behandlas av varje slav. TradeCopier tar bort teknisk komplexitet och låter dig koncentrera dig på vad du bäst gör: Forex framgångsrik tradingForex Trade Copier 2 är det bästa verktyget för kopiering av order i MetaTrader 4. Vem kan använda denna MT4-kopiator Forex Copier är en lösning för enskilda handlare eller kontochefer som behöver utföra handelssignaler från externa källor eller som behöver hantera flera MetaTrader 4-konton samtidigt. Vi erbjuder dig ännu inte ett heligt gråt EA, vi erbjuder bara ett enkelt och pålitligt verktyg som kopierar beställningar från en MT4 till en eller flera andra MT4-er. Så om du har en bra källa till Forex-signaler och vill utföra dessa signaler på din plattform, vill du skicka signaler till dina kunder, eller om du bara vill hantera flera konton, så är vår MetaTrader-kopiator det du letar efter. Programmet är också användbart för personer som känner till källan till dåliga signaler och vill få lite vinst med hjälp av omvänd kopiering. Viktiga funktioner i Forex Trade Copier: Alla mäklare-support Alla typer av supporttjänster Enkel att installera och använda Tillförlitlighet Anpassad lotriskhantering Filtreringsbeställningar Justera kopierade beställningar efter användarkriterier Omvänd kopiering Livstidslicens, inga månatliga utbetalningar Livstidsstöd Multipla källsupport Flera mottagarstöd Kopiering via Internet (i Forex Remote Copier) Många andra funktioner: se fullständig lista här Vad våra kunder sägerBy konsumenter, för konsumenter. Reputation Management Corporate Advocacy Program Detta är det bästa sättet att hantera och reparera ditt företags rykte. Att dölja negativa klagomål är bara en Band-Aid. Konsumenterna vill se hur ett företag tog hand om verksamheten. Allt företag kommer att få klagomål. Hur dessa företag tar hand om dessa klagomål är vad som skiljer bra företag från dåliga företag. Konsumenterna älskar att göra affärer med någon som kan erkänna misstag och ange hur de gjorde förbättringar. Corporate Advocacy Business Remediation och kundnöjdhetsprogram. Home Reports Tjänster Konsumenttjänster Bästa Forex Trade Copier Bästa Forex Trade Copier Joseph Total Bedrägeri tog 180 för att tillhandahålla en tjänst av automatiserade Forex Trades och det fungerade aldrig inte en gång heller kommer han att återbetala mig och han kommer inte ge någon kontaktinformation som ett telefonnummer för att nå Honom Det enda sättet att kontakta honom är på sin hemsida Www Bestforextradecopier Com på chatten och det är om du någonsin kan fånga honom på dig kan maila honom men det tar ungefär en vecka för honom att äntligen komma tillbaka till dig och då är det av Ingen hjälp överraskning och du måste maila igen och igen en vecka för att höra tillbaka Det här är helt löjligt Det är inte säkert att han inte ger det Internet Ripoff Rapporten skyddar konsumenterna första ändringsförslaget rätt till yttrandefrihet Rapport - Återkallelse - Skiljedom Om din verksamhet är villig att göra ett åtagande till kundtillfredsställelse Klicka här nu .. Den här killen Joseph, även känd som the4xcoach, hävdar att han ger dig tillgång till sin valutakopierare. Fel du betalar hans avgift och blir aldrig ansluten och han kommer inte heller att returnera dina pengar. Om han är en riktig näringsidkare skulle pengarna inte vara ett problem för att återvända. Hans webbplats är bestforextradecopier Om du har turen att fånga honom på chatten där kommer han att undvika dina frågor och erbjuda att hjälpa men aldrig gör det. Var vänlig medveten om den här killen, det finns inget annat sätt att kontakta honom, ingen telefon och han kommer inte ge dig det om du frågar så jag vet inte ens var han ligger, antingen East Coast eller London som mitt kontoutdrag Det kom från skrill i London. Hur som helst, spara dina pengar, han är ett bedrägeri. Denna rapport publicerades på Ripoff Report den 07312015 08:04 och är en permanent post som finns här: ripoffreportreportsbest-forex-trade-copierinternetbest-forex-trade-copier-joseph-total-fraudstertook-180-to-provide-a-service - of-auto-1.245.609. Den angivna bokningstiden är Arizona lokal tid. Arizona observerar inte sommartid så att posttiden kan vara berg eller stilla, beroende på årstid. Ripoff Report har en exklusiv licens till denna rapport. Det får inte kopieras utan skriftligt tillstånd från Ripoff Report. LÄS: Utländska webbplatser stjäl vårt innehåll Sök efter ytterligare rapporter Om du vill se fler Rip-off-rapporter på den här personliga personen, sök här: För att försäkra dig om bästa resultat i din sökning: Håll namnet kortförstärkt enkelt och försök olika variationer av namnet. Inkludera inte S, Inc., Corp eller LLC i slutet av företagets namn. Använd endast den första delen av ett namn för att få bästa resultat. Sök bara ett namn i taget om Företaget har många AKA. Rapportera förstärkare Rebuttal Reagera på denna rapport Är du ägare, anställd eller ex-anställd med antingen negativ eller positiv information om företaget eller individen eller kan du lämna insiderinformation om detta företag Är du också offer för samma företag eller enskilda? Rättvisa Filera en rip-off-rapport, hjälpa andra konsumenter att bli utbildade och låt dem inte komma undan med det. Reparera ditt rykte Få rapporter som har lämnats in mot dig Lös upp problemen och bygga upp tillit genom vårt Corporate Advocacy Program. Corporate Advocacy Program: Det bästa sättet att hantera och reparera ditt företags rykte. Att dölja negativa klagomål är bara en Band-Aid. Konsumenterna vill se hur företagen tar hand om affärer. Alla företag kommer att få klagomål. Hur dessa företag tar hand om dessa klagomål är vad som skiljer bra företag från dåliga företag. Ta bort rapporterna Inga bättre än Arbitrera för att ställa in posten rakt INGÅNG: Måndag den 30 november 2015 POSTED: Måndag den 30 november 2015 Ive bad om återbetalning för över en vecka nu men de har inte reponded tillbaka. Ive gav dem all information och bevis på mina resultat. Dessa är mina resultat med hjälp av den här tjänsten i nästan en månad. Resten av månaden ive använde en demo som totalt, im ner -200pips. Detta är lite BS Denna tjänst kommer inte att återbetala dina pengar tillbaka. Var vänlig och vis mig fel. Rapportera bilagor: Svara på denna rapport Är du ägare, anställd eller ex-anställd med antingen negativ eller positiv information om företaget eller personen eller kan du lämna insiderinformation om detta företag? 2 REBUTTAL Ägare av företaget Best Forex Trade Copier AUTHOR: Joseph - Bästa Forex Trade Copier - (USA) inlämnad: tisdag den 20 oktober 2015 POSTED: Tuesday, October 20, 2015 Mitt namn är Joseph och jag svarar på påståenden om min Forex Trade Copier och signaltjänst. Medan jag inte kan säga exakt vad problemen med dessa personer upplever, eftersom det inte finns något namn i det, skulle jag vilja dela några saker som jag personligen går igenom som en signalleverantör. Ibland är det möjligt att någon kan skicka mig ett mail och det går direkt till min skräppost och jag kan missa det som jag alltid är mycket ledsen och ber om ursäkt till mina abonnenter om det någonsin händer. Jag försöker skapa så många olika möjligheter för mina abonnenter att kontakta mig antingen via Live Chat-alternativet på min hemsida eller genom att välja in en särskild emaillista efter att de blivit en abonnent så att de kan anslutas till mig och det finns ingen spam filtret involverat. När jag tar upp frågan om återbetalning anger min webbplats specifikt att min återbetalningspolicy är att om jag inte tjänar mina abonnenter en vinst inom 30 dagar från den tid de köper min tjänst, kommer jag att återbetala sina pengar. För att de ska kunna kvalificera sig för återbetalningen är allt jag ber att de visar mig ett uttalande om deras meta-trader fyra konto som visar mig de affärer som jag utför för dem genom användningen av handelskopimaskinen. Självklart finns det många människor där ute som fortsätter att handla samma konto när jag använder min kopiator och tillåter mig att handla för dem eller med dem samtidigt på samma konto som kommer att skeva resultatet och göra det svårt att ta reda på Där förlusterna är varför är det väldigt viktigt att jag får de uttalanden från mina abonnenter som begär återbetalningar. Om de inte kan framlägga uttalandet kommer jag vanligtvis inte att utfärda återbetalning eftersom jag arbetar mycket hårt varje dag fem dagar i veckan för alla mina abonnenter att se till att de tjänar en positiv månatlig vinst till följd av mina affärer. Jag handlar under handel i Asien, London och New York dygnet runt och det är ett mycket tidskrävande företag att driva. Jag har gjort detta sedan 2001 och erbjuder handel och signaltjänster till mina abonnenter sedan 2007. Ive har blivit välsignade av att ha en familj som stöder och förstår tiden och kräver att min Forex trading service kräver mig och de tillåter mig att utföra det bästa jag kan för alla mina abonnenter. Slutligen är min kopiator samma som används av FX blue. Det är en mycket bra handel copier men de signaler som executedtrades exekveras av mig personligen och det är där skillnaderna mellan ett automatiserat blackbox trading system och att ha en professionell Forex trader handel för dig. Jag gör mitt bästa för att aldrig ha en förlorande månad och jag har gjort det sedan 2007 för alla mina abonnenter. Jag erbjuder även personlig assistans till någon som behöver installationshjälp med handelsmjukaren eller all information som krävs för att göra handelskopiorns arbete. Jag försöker vara så ofta som möjligt men jag är en näringsidkare först och ibland kan jag vara några timmar bakom att svara på mina e-postmeddelanden. Jag ber om ursäkt för någon som av någon anledning föll genom sprickorna och inte har fått den tjänst som de förväntade sig men jag hoppas att de kommer att fortsätta mig möjligheten att rätta till eventuella tekniska supportproblem så att de verkligen kan tjäna vinsten av resten av mina abonnenter har tjänat. Att tjäna pengar i Forex är ett utmärkt tillfälle, jag gör alltid mitt bästa för att hjälpa dig och alla mina abonnenter eftersom det verkligen är min passion att hjälpa till. Josephs bästa Forex trade copier Svar på denna rapport Är du ägare, anställd eller ex-anställd med antingen negativ eller positiv information om företaget eller individen, eller kan du lämna insiderinformation om detta företagGallant Trade Copier Review (vårt yttrande) Gallant Capital Markets är en global Forex broker etablerad 2011. De lanserade sin spegelhandel plattform, kallad 8220Trade Copier8221 under Q4 2013. Denna plattform gör det möjligt för Gallant kunder att följa och automatiskt kopiera andra erfarna handlare (kallad 8221 Leaders8221). Denna översyn fokuserar i detalj på Gallant8217s 8220Trade Copier8221-plattform och inte specifikt på Gallant som mäklare. För att kunna använda Trade Copier måste du först öppna ett normalt Gallant-konto. När du registrerat dig (och även innan du finansierar), får du tillgång till Leader Lounge där du kan granska och kopiera lediga ledare. Medan den galanta registreringsprocessen borde vara rakt framåt, ledde vi dock till ett litet problem. Medan konton kan öppnas och finansieras i USD, GBP, CHF, EUR, AUD eller JPY, måste du göra det från ett konto i samma valuta som Leader8217s-kontot när du kopierar en ledare med hjälp av kopiator. Detta gör dock inte mycket tydligt på Gallant-webbplatsen. I vårt fall finansierade vi vårt GBP-konto i GBP, bara för att finna att nästan alla ledare handlar med USD-konton och ingen med GBP. Att konvertera GBP-fonder till USD är inte något som normalt är möjligt med Gallant och utfördes endast i vårt fall som 8220-undantag8221. Därför, eftersom nästan alla ledare kan du kopiera handel med USD-konton. du borde ganska öppna och finansiera ett Gallant USD-konto. Detta är uppenbarligen en liten nackdel för kunder från ingen USD-länder eftersom ditt konto och investeringar kommer att hållas i USD och inte din lokala valuta (om du inte säkrar självklart). It8217s är också värt att nämna här att Gallant är registrerat i British Virgin Island och att kunder från USA inte är tillåtna. Vilka är kopiatorens ledare Gallant annonserar de ledare som du kan kopiera på kopiator som 8220experienced och professionella handlare8221 (och med all rättvisa verkar alla sociala handelsnät använda några stora ord för att beskriva dem). Men vem är de med Gallant kan någon levande konto kund besluta sig för att bli ledare. och därigenom tjäna lite extra pengar från sina handelsförmåga. Dvs. there8217s ingen formell vettingprocess och det finns inga specifika historiska handelsprestanda krav. Ledare får betalt en procentuell prestationsavgift av vinsten som görs i konton för de kunder som kopierar dem (det belopp de kan definiera sig). Prestationsavgiften baseras på det höga vattenmärket för eget kapital, vilket innebär att de inte får betalt, om inte vinsterna som de gör överstiger den tidigare högsta prestationstoppen. Den viktigaste punkten att ta bort här är att medan någon kan bli en Leader and Gallant kontrollerar inte detta (inte så bra), handlar alla ledare sig från live riktiga pengar konton och de får bara betalt för de extra vinsterna de gör (mycket bra ). Faktum är att vissa ledare har relativt signifikanta kontosaldor (gt 10.000) och därmed riskerar rimliga summor av sina egna pengar också. It8217 är ganska sällsynt med sociala och spegelhandel plattformar att de faktiska konto saldon från de handlare du kan kopiera delas helt. Observera dock att även om detta är uppenbart mycket positivt, betyder det faktum att de riskerar sina egna pengar nödvändigtvis att de alla lyckas. T. ex. Ett av ledarna, Progressive System (bort från listan sedan vår första granskning) lyckades förlora -90,949,67 av sina egna pengar. I februari 2014 skrev vi att eftersom kopiator fortfarande är ganska ny och vi har bara använt tjänsten i några månader, är det svårt att göra en slutgiltig bedömning av ledarens övergripande kvalitet i den aktuella översynen. Men när vi tittar på deras historiska resultatstatistik och strategibeskrivningar är vårt första intryck att det verkligen finns några ledare på Gallant som verkar vara ganska professionella. Dvs. de verkar ha följt till sunda riskhanteringsprinciper hittills, medan deras beskrivningar skrivs på ett mycket tydligt och skickligt sätt. Några av ledarna brukade också sälja signalerna från deras Gallant-konto på en annan spegelhandelstjänst (ZipSignals), och lägga till lite mer tro på 8220professionalism8221-kravet. Precis som med någon av våra recensioner om sociala handelsplattformar, behåller vi också denna kopiatorrecension uppdaterad över tiden. Bland annat håller vi specifikt koll på ledarnas omsättning. Och medan det fortfarande är klart att Gallant inte döljer ledare när de har förlorat pengar (något som en av de andra sociala handelsplattformarna gjorde för att deras tjänst skulle bli bättre), har det ursprungliga antalet cirka 40 ledare nu minskats till 11. Och bara de några var en del av den ursprungliga listan. Dvs. De flesta av de ursprungliga ledarna har lämnat eller har tagits bort under de senaste 16 månaderna. och ersatts med några nya ledare. Medan omsättningen hos handlare eller system är något som sker över tiden på något socialt handelsnätverk, är omsättningen på Gallant Trade Copier över lite mer än ett år mycket hög (och därmed lite oroande). Granskning och val av ledare För närvarande finns det cirka 10 ledare i Trade Copier Leader Lounge som du kan granska och kopiera (klicka här, besök den nuvarande Leader Lounge 8211 registrering är gratis, ingen anledning att lägga in). Gallant Trade Leader Lounge Skärmdump (klicka för att förstora) På Leaders lounges skärm kan du filtrera ledarna efter stil, Prestanda, Drawdown och Win Ratio. Observera dock att du endast kan filtrera dem med en liten mängd förinställda värden och du kan inte rangordna dem. Dvs. Leadersökningsfunktionen som tillhandahålls av Gallant är extremt grundläggande och du är ganska snyggare att rulla igenom den fullständiga listan över ledare manuellt. Från sammanfattningsskärmen kan du direkt kopiera en ledare eller välja deras profil för att visa mer resultatstatistik och en fullständig beskrivning. Statistiken som visas på Gallant Trade Copier är: Resultat (i reala pengar) Prestanda sedan start Totalt Gain i Pips nuvarande Balans aktuellt Aktie Antal dagar Traded Account Valuta Leader Hävstång Max historiskt DrawDown Win Ratio () Vinndagar () Handel (WonTotal) Genomsnitt Vinn (i reala pengar) Genomsnittlig förlust (i reala pengar) Minsta startbalans som behövs för kopiering av ledarbetalningsperioden (veckovis eller månadsvis) Prestationsavgift Kopiatorledarprofil exempel (klicka för att förstora) Profilen visar också 3 grafer: Modifierad Dietz Time-Weighted ROI (även om den här inte alltid verkar fungera), Pips Gain Over Time och Gain By Month. Sammantaget är mängden prestationsstatistik och grafer från Gallant väldigt grundläggande. även om det gör det möjligt för investerare att åtminstone göra en viss bedömning av det historiska resultatet. Det viktigaste utelämnandet på Trade Copier är emellertid att ingen av de enskilda historiska verksamheterna delas och inte heller är de nuvarande öppna affärer. Dvs. som investerare har du ingen möjlighet att verifiera resultatstatistiken eller att titta igenom de enskilda branscherna för att få ett intryck av handelsstilen (du behöver bara hoppas att detta förklaras i beskrivningen och är korrekt). Att inte känna till de öppna affärerna är också en nackdel eftersom du inte skulle veta om näringsidkaren har många affärer öppna eller inte (En dellös lösning är att du kan se om det finns en skillnad mellan saldot och aktiekapitalet. Om det finns finns det öppna handlar, fastän du inte vet i vilka par eller riktning.) Den enda viktigaste faktorn är å andra sidan att den faktiska levande Gallant-kontosaldansen hos ledarna visas. Risk - och pengarhanteringsfunktioner När you8217ve har valt en Leader who8217s handlar du vill kopiera på Gallant Trade Copier, måste du välja 8220Copier Mode8221. Ditt val är: Procentallokering 8211 kopierar handeln i lika stor andel och proportionellt i Leader-kontosaldot. Lotallokering 8211 kopierar varje handel i exakt samma storleksordning som Leader-kontot. Så kopierar du antingen samma storlek som Leader eller proportionellt, vilket är ganska mycket vanliga alternativ. Men när det gäller att hantera din risk per ledare eller på ditt övergripande konto, ger Trade Copier inte dig några alternativ att göra detta. Dvs. Du kan inte ange hur mycket som ska fördelas till en specifik ledare eller skydda ditt konto för att stänga alla affärer och sluta följa en ledare när vissa parametrar är uppfyllda. Därför är ditt sätt att hantera risken helt beroende av hur ledarna du kopierar hanterar risken för egna konton. Men eftersom de använder riktiga pengar Gallant-konton själva, är det vissa förväntningar att de följer vissa sunda riskhanteringsregler, men det är uppenbarligen absolut ingen garanti för att det alltid är fallet. Vi hittade dock ett litet arbetsliv för att skydda din kapital per Leader on Trade Copier. Om du till exempel bara vill tilldela 500 till en viss ledare kan du bara begära online för att öppna ett nytt Gallant-konto (it8217s automatiserat och ta mindre än 1 timme). Så länge som kontot är i samma valuta som kontot med dina pengar, kan du sedan begära 500 att även flyttas till det nya kontot på nätet (tar några timmar). Du väljer då bara det nya kontot på Trade Copier när du kopierar Gallant Leader du ville tilldela 500 också. När du väl har kopierat en ledare kan du övervaka din prestanda från din Gallant MT4 terminal (som du kan ladda ner och installera gratis från deras hemsida). Du kan också stänga alla affärer som öppnas av Trade Copier Leaders manuellt med MT4-terminalen. För kunder som gillar att använda sina mobiler, tabletter eller Apple-enheter, har Gallant också en VPS tillgänglig med ett online gränssnitt, så att du kan utföra samma uppgifter. Så medan du enkelt kan hantera de öppnade affärerna, är det inte gjort i samma gränssnitt. Kostnader och avgifter Öppna ett gallant konto och registrera dig för Trade Copier spegelhandelstjänsten är helt gratis. När du börjar kopiera en Leader måste du dock betala en prestationsavgift till Leader på en vecka eller månad. Avgiften sträcker sig normalt från 5 till 25 av vinsten för dig och baseras på det höga vattenmärket för eget kapital. Dvs. de betalade endast för extra vinst som gjordes. Avgiften fastställs av ledaren och beror ofta på din investerade balans också. Here8217s är ett ganska vanligt exempel på en avgiftsstruktur som du ser i Gallant Leader Lounge: Balans Nivå 1: 500-24,999 - gt 15,0 Balans Nivå 2: 25,000-49,999 - gt 12,5 Balans Nivå 3: 50,000 - gt 10,0 Personligen tror vi på ett resultat avgiftsstrukturen är mycket rättvis och don8217t ger dig en belöning när du tjänar pengar på vårt konto. Medan High Watermark-metoden på Copy Copier är mycket rättvis, från erfarenhet av detta på en annan plattform, behöver you8217d se upp för vissa handelsföretagers beteende när de gjort några förluster. De får bara betalt om de först återhämtar sig från dem, vilket har lett till att vissa tar enorma risker och i slutändan blåser sina konton. Den enda kostnaden för Trade Copier är prestationsavgiften, men det är värt att notera att Gallant tar betalt lite när du tar ut pengar från ditt konto. En trådavgift på 6040 debiteras, vilken inom mäklareindustrin befinner sig i high end. Eftersom pengarna hölls på deras konto på BVI, fick vi också en liten avgift för tråden från vår egen bank. Spridningarna på Gallant beror på kontotyp och öppningsbalans. De börjar från 2 pips för ett mikrokonto (min insättning 250), till 1,5 pips för ett standardkonto (2500) och 0 pips (provision istället) för ett pro-konto (50 000). Att granska glidningen (det vill säga skillnaden mellan priset som ledaren fick och det pris du fick på en kopierad handel) på Trade Copier är svårt eftersom Gallant doesn8217t delar ledarens individuella handelshistoria. Det enda sättet att delvis kontrollera detta är genom att titta på de rapporterade dagliga pipsvinsterna och jämföra dem med de dagliga handelshistorikens e-postmeddelanden som du får från Gallant. Inte lätt och inte säkert hur exakt detta är. Vårt första intryck är dock att det finns vissa slipper på Trade Copier eftersom resultatet tycks vara något mindre i vårt konto (grov uppskattning 1 till 3 pips per kopierad handel). Eftersom ledarna är på samma plattform som du, har vi förväntat slippa att vara mindre (vi behöver lite mer information om att göra en tydligare åsikt om detta och kommer att uppdatera den här översynen när vi får det). Observera dock att om Leader-kontotypen är annorlunda än din, så kommer resultaten säkert att skilja sig lite, eftersom sprickorna kommer att skilja sig åt. Vi nämnde redan att vi hade några problem med Gallant när vi finansierade vårt konto. Vi använde både e-post och telefonsupport. E-postsupport kommer tillbaka inom 24 timmar och om du inte kan ansluta till någon på telefonstöd, ringer de normalt tillbaka inom några timmar. Medan våra problem så småningom sorterades måste vi erkänna att processen var säkerligen lite långsam och vi var tvungna att jaga några gånger från vårt slut. Det finns några. pdf guider på Trade Copier tillgängliga på Gallant webbplats, även om de är ganska grundläggande. Helt enkelt finns det för närvarande ingen social interaktion mellan investerare och ledare (det vill säga inga kommentarer, forum eller betyg). Den enda interaktionen är att ledare lägger till information i sin beskrivning i kopiator, men vi har inte sett några ledare aktivt uppdatera detta. It8217s är ganska mycket en spegelhandel plattform. Gallant Trade Copier Review Fördelar: Alla ledare handlar från riktiga pengar konton Fullständig kontosaldo hos ledarna (belopp) delas Ledare betalas endast för lönsamma affärer Gallant Trade Copier recension Nackdelar: Nästan alla Trade Copier-konton kan endast vara i USD Inget demo konto Poor Leader-filter och ingen sökfunktionalitet Vissa strategier kräver hög initial investering (10 000) Grundläggande resultatstatistik och diagram Individuell Handelshistorik delas inte Aktuella Öppna Trades som inte delas Grundläggande riskhanteringskontroller (med hjälp av lösningen) Hittills fortfarande ny övergripande service och plattform Höga avgifter Ingen interaktion med ledare möjlig Ingen amerikanska kunder tillåtna Slippage obekräftad Riktigt hög Leaderomsättning Sammanfattningsvis ser Trade Copier ut som ett första försök av Gallant att gå med i den växande marknaden för social och spegelhandel. Jämfört med dedikerade och mer etablerade sociala handelsnätverk är funktionerna för att analysera ledarna och hantera din risk fortfarande mycket grundläggande. En viktig utelämning är enligt vår uppfattning att Gallant inte delar upp ledarens historia och inte heller de öppna positionerna. Mer positivt är det faktum att alla ledare skickar sina signaler från sina egna levande konton (det vill säga de riskerar sina egna pengar) och dessa levande kontosaldon delas (så att du kan se hur mycket de riskerar). När det gäller prestanda är it8217 lite oroande för att de flesta av de ursprungliga ledarna har tagits bort eller lämnat plattformen Trade Copier under de senaste 15 månaderna. It8217s oklart också hur mycket ansträngning Gallant satsar på att aktivt rekrytera nya toppledande ledare, eftersom valet har minskat avsevärt och vid kontrollens sista gång var mycket begränsat (cirka 10). Som alltid håller vi8217ll dig uppdaterad och denna översyn kommer att uppdateras när nya utgåvor lanseras av Gallant eller nya fakta blir tillgängliga. Senast uppdaterad: 16 juni, 2015 Vänligen observera att denna översyn baseras på vår erfarenhet av ett riktigt kundklient Gallant-konto. Bilderna som ingår är från vårt Live Trade Copier konto. Se till att du förstår riskerna med att investera i plattformar för spegelhandel innan du överväger att investera dig själv eftersom denna typ av investeringar inte passar alla. Om du gillar den här informationen, snälla dela den med att tacka:

No comments:

Post a Comment