Friday 17 November 2017

Uppföljning live forex handlare


FX Junction - världens största öppna sociala handelsnätverk Denna vecka Top Traders Community Stats Vad är FX Junction FX Junction är ett online socialt och handelsnätverk som gör det möjligt för medlemmarna att skapa en profil, följa med andra medlemmar av alla erfarenhetsnivåer från hela världen till helt enkelt och enkelt kommunicera, dela handelsstrategier och marknadskommentarer. Det ger möjlighet att länka Forex trading konton från någon mäklare som använder MetaTrader 4-plattformen. Medlemmar kan sedan visa och analysera handelsprestanda i realtids-, post - och AutoCopy-handelssignaler och mycket mer. Vårt uppdrag är att erbjuda en öppen miljö för alla som är intresserade av handel där handelare kan ansluta sig genom en plattform för att utnyttja kollektiva visdom för många för att göra bättre handelsbeslut. Varför Bli med FX Junction Tillgänglig för alla FX Junction är gratis att gå med och använda. Oavsett om du är ny för handel eller en erfaren professionell, kan du möta tusentals människor som du och dra nytta av publikens visdom. Skapa ditt Dream Team Varför investera med en enda förvaltare när du kan skapa en portfölj av handlare och hålla kontrollen Analysera prestanda från tusentals näringsidkare baserat på dina urvalskriterier och AutoCopy deras signaler på ditt konto. Inga intressekonflikter Till skillnad från andra sociala handelsnätverk är FX Junction inte mäklare, kapitalförvaltare eller introducerande mäklare. Du är fri att länka ditt eget mäklare konto vilket ger dig fullständig kontroll över din handelsmiljö. Tjäna pengar Dela dina signaler Om du är en framgångsrik näringsidkare, varför inte dela med dig av ditt resultat och tjäna extra intäkter. Välj din egen avgiftsmodell, visa din framgång och bli lockad av tusentals investerare. Om du väljer AutoCopy-handlare, kan det hända att avgifter tas ut beroende på näringsidkare. FOREX EXPERT-HANDELARE OCH LÄRARE Anmol började handla under sina tidiga högskolor utan mycket lycka till. Efter ett år upptäckte han ett mönster som fick honom att gå från 0 till över 10 000 per vecka i vinst. Till dags dato har Anmol tillkommit över 7 vinstsiffror för honom och hans investerare i handel vinner och fortsätter att vara en aktie - och valutahandel. Han är också en ivrig fastighetsinvesterare med en stor portfölj och har finansierat två andra tekniskt baserade företag TradingAlgoSytems och QuickSM - Idag använder Anmol mestadels sin dag för att förvalta medel och jobbar med studenter från levande handlare som han grundades. Grundades 2014 Tidigare medlem av Chicago Mercantile Exchange (IOM Division), Dales marknadsprognoser har sänts på Financial Television and Radio Station, inklusive CNBC. Pinkert stater: Precis som fastigheter är plats, plats, platshandel är psykologi, psykologi, psykologi. Han började handla valutor när CME lanserade IMM-divisionen som handlade valutaterminer på ett tavlan. Hans första jobb i branschen var som löpare för Dean Witter på CME-våningen. DIVERSIFIERA DIN HANDELSUTVECKLING genom att lära dig att handla Forex i 2 enkla steg 1. Grundvalarna för Forex. replika köpa basketball trye NBA billiga nba trjer basket kläder buyRe: Följ min live Forex handel gratis Theres ingenting fel med 5 pips per dag. Vad är oroa är den 48 utbetalningen i balans (inte kontrollerat eget kapital). Det verkar som om du har en mycket liten kant. Men det som gäller mig mest, och skulle släcka mig vad som helst, är att din största förlust var 7,84 när ditt Kelly-värde vid den tiden var bara 8,95 med 55 handlade färdiga, det är galenskap. I slutändan slutade du med en kelly på 4, så om inte din handel går nedförsbacke ser jag inte hur du kan försvara en sådan risk. Jag är bara den killen som aldrig försökt, jag är bara den dumma med strålande tur och ibland en ljus idé. Nov 28, 2010, 1:50 pm Anmälad mar 2010 Re: Följ min live Forex handel gratis Ursprungligen postat av liveforexcallsdotcom Ja jag handlar bara Eurusd, dessa 5 pips per dag betyder en vinst mellan 50 och 100 per år, handel med 5: 1 hävstångseffekt, 20.000 vardera 100k mycket storlek. För mig är det tillräckligt att handla, men naturligtvis behöver du minst ett 50 000 konto. Enligt min mening förlorar folk pengar eftersom de försöker handla med 2 000-10 000 konton och de handlar med leveranser högre än 10: 1. Mer än 10: 1 är en självmord Har din avkastning varit så bra i 9 år också på detta konto handlar du 10: 1 hävstångseffekt. 100k Eurusd på 10k. Är det någon typ av metodik i din handel Re: Följ mina liveexporthandelar gratis Några år (inte alla) Jag har en stor dragning mellan 25 och 50 (som denna 2010) men jag gör fortfarande 50-100 (1000 2000 pips ). Jag ser bara dessa 2 nummer, årlig vinst och maximal rita ner, jag ser inte några andra förhållanden alls. Med dessa nummer kan jag handla och leva mycket tid för att spela golf och resa. För mig är det nog, jag brukar inte vara miljonär som många andra i forexforum men det spelar ingen roll. Om du vill, följ mig, om du inte då lycka till. Det är allt. Mitt eget kapital och mitt balans är mycket lika, eftersom jag bara öppnar 1 handel samtidigt med 20-80 pips stannar. På min hemsida rekommenderar jag att följa med 5: 1 1 mycket varje 20.000, förutsatt att 50 maximalt dra ner. Många människor antar denna eller högre risker med aktier och förlorar pengar, varför antar du inte 50 och förmodligen tjäna pengar efter mina samtal Men jag måste säga att jag handlar egna pengar mellan 3: 1 och 4: 1, 1 lot var 30 000 , för det här är mitt jobb och jag måste vara försiktigare än en investerare som investerar riskkapital. Ingen aning om Kellys, liten kant. har du en stor. kan du visa oss din kant kan du erbjuda oss dina signaler Jag använder samma metodik sedan 2004, och varje år har jag fått dessa 1000-2000 pips (2500 pips 2008). Mellan 2001 och 2004 använde jag också neurala nätverk, men jag tyckte inte om resultaten tillräckligt.7 Legit Forex Traders att följa på Twitter Just nu De flesta Forex Twitter-listorna på internet är fulla av analytiker. Det är bra och inget mot analytiker, men att analysera marknaderna och handla dem är två helt olika saker. Så om du vill ha den korta listan över de allra bästa handlarna att följa på Twitter, så är den här listan för dig. Tänk på, det finns några bra handlare där ute som handlar bra, men arent på Twitter eller de tweetar inte mycket. Denna samling av konton är en lista över personer som är stora handlare (så långt vi kan berätta) och har ett underhållande utbildningss Twitter-flöde. Social Trading på sitt bästa 400 Trading Strategies Som en påminnelse, om du inte redan följer oss på Twitter, följ oss backbaymarkets för dagliga uppdateringar om signalprestanda och insiktsfull handel tipsanalys. Så utan ytterligare fördröjning är listan 1. 50pips 50 Pips har länge varit på Twitter och ger massor av utbildning och uppmuntran till handlare världen över. Följ hans tweets för att få livenyhetsanalys, Forex-diagram och mycket mer. Han brukar svara på tweets från anhängare och är lika hjälpsam som han kan vara när ambitiösa handlare har frågor. 2. prisactionkim Kim Krompass har en stor Twitter efterföljande av goda skäl. Hon tweetar aktivt hennes affärer och interagerar med sina elever. Om du följer hennes foder märker du att hon är en konsekvent näringsidkare och daghandel. Det är också intressant att se vad hennes elever gör och hur de förbättras. Precis som 50 Pips är hon väldigt hjälpsam och kallar den som att hon ser den. 3. fxforextrade Ja, för riktigt. Som i kor. Han har en fantastisk historia och hans hemsida är verkligen lätt att navigera. Ett topp Forex Twitter-konto följer säkert. När han inte flyger sin helikopter lär han människor att handla och handla för sitt personliga konto. 4. JoelKruger Joel är en tidigare FX-analytiker, blev proffsen. Att göra språnget från analytiker till näringsidkare kan vara ett stort steg. Inte alla kan göra det. Men Joel blev framgångsrik och lär andra att göra detsamma. Det är roligt att titta på sin marknadskommentar i realtid. 5. ValBednarik Valeria Bednarik är en näringsidkare och analytiker för FX Street. Hon håller på att tweet om Forex, vilket är trevligt. Ibland tweetar mer om sitt personliga liv än om marknaderna. Beror bara på vad du letar efter antar jag. Men om du bara vill ha Forex nyheter och kommentarer från en riktig näringsidkare är det här ett konto att följa. 6. JarrattDavis Jarratt ger ett något annorlunda perspektiv mot Forex-utbildning, genom att han lär människor hur man använder grundläggande analys för handel. Men han lär inte bara. Han är också en topprankad Forex-handlare. Av Barclays, inte mindre. 7. ForexKong Både i handel och (döma av sin bild på sin hemsida) i verkligheten också. Hans tweets är edgier än de flesta, så det är en trevlig förändring av takt. Slutsats Om du handlar för dig själv. Vi hoppas att dessa Twitter-konton hjälper dig att handla bättre och få insikter på marknaden från beprövade handlare. För att börja handla ditt eget konto, se till att du läser vår lista över godkända FX-mäklare. Vem är din favorithandlare på Twitter Låt oss veta i kommentarerna nedan Kolla in Back Bay Markets Toppval för sociala handelsplattformar för 2016

No comments:

Post a Comment